Premiades 6 entitats que recuperen 12,5 milions de kg d’aliments a l’any

Un agricultor, un majorista, una cadena de supermercats, 2 entitats socials i un ajuntament, guardonats

Avui, la regidora de Comerç, Mercats, Règim Interior i Hisenda, Montserrat Ballarín, ha lliurat el 1ers 'Premis Mercabarna Paco Muñoz', creats per Mercabarna per promoure i reconèixer iniciatives que es duguin a terme contra el malbaratament alimentari, en l'esglaó de la producció i la distribució alimentària.

Més informació sobre Premiades 6 entitats que recuperen 12,5 milions de kg d’aliments a l’any

L’estil Kitsch, acolorit i divertit, trenca el classicisme de la decoració nadalenca

Reconegudes artistes internacionals han presentat decoracions innovadores per a les festes més tradicionals

Avui, diumenge, 17 de novembre, Mercabarna-flor ha celebrat les ja tradicionals Mercademostracions en què han participat 2.500 floristes i decoradors d'arreu d'Espanya. Des de fa 36 anys, aquest acte marca les tendències en decoració nadalenca arreu del país, perquè reuneix les millors escoles d'art floral espanyoles i prestigiosos artistes internacionals.

Més informació sobre L’estil Kitsch, acolorit i divertit, trenca el classicisme de la decoració nadalenca

Mercabarna, AGEM i el Port de Barcelona presenten una oferta hortofructícola i logística única a Europa

El 1er mercat majorista ECO d'Espanya es presentarà a la fira

Mercabarna serà present, un any més a Fruit Attraction, al costat de l'associació d'empresaris majoristes del sector hortofructícola del polígon alimentari (AGEM) i el Port de Barcelona. Fruit Attraction, que se celebrarà a Madrid del 22 al 24 d'octubre, s'ha convertit en la fira hortofructícola més important Espanya i la segona d'Europa.

Més informació sobre Mercabarna, AGEM i el Port de Barcelona presenten una oferta hortofructícola i logística única a Europa

El ritme de vida dels consumidors està canviant els hàbits de compra de peix, segons un estudi de Mercabarna i AECOC

Els consumidors valoren cada cop més la conveniència, la proximitat, la rapidesa i els horaris a l'hora de realitzar les compres

La peixateria tradicional és el canal més ben valorat, segons mostra l'estudi 'Indicadors de compra i consum de productes del mar', realitzat per AECOC Shopperview per a Mercabarna. Però la priorització de criteris com la conveniència, la proximitat, la rapidesa i els horaris fa que un percentatge elevat no esculli el canal tradicional a l'hora de proveir-se de productes de la pesca.

Més informació sobre El ritme de vida dels consumidors està canviant els hàbits de compra de peix, segons un estudi de Mercabarna i AECOC