Mercabarna presenta el 2n estudi sobre ‘L’E-commerce i el producte fresc a Espanya’ / Es convoquen els premis de fotoperiodisme i Instagram ‘Mercabarna Enfoca’
Mercabarna participa, una edició més, al Saló Alimentària, que se celebra a Fira de Barcelona del 25 al 28 d'abril. Des d'aquest estand i sota el lema "La ciutat que t'alimenta", Mercabarna vol aprofitar aquest certamen internacional per donar a conèixer totes les iniciatives que impulsa en pro de la solidaritat, la Dieta Mediterrània, el producte de proximitat, la sostenibilitat i la innovació.
Els preus tendiran a la baixa / La rosa Explorer, resistent i sense espines es presenta com a novetat / Últimes tendències en decoració per Sant Jordi: Roses Naturals
Avui, Mercabarna-flor ha presentat les previsions de vendes de roses per Sant Jordi, en un acte presidit pel regidor d'Ocupació, Empresa i Turisme de l'Ajuntament de Barcelona i President de Mercabarna, Agustí Colom; acompanyat pel president de l'Associació d'Empresaris Majoristes de Mercabarna-flor, Miquel Batlle; el president del Gremi de Floristes de Catalunya, Joan Guillem i el director general de Mercabarna, Josep Tejedo.
Mercabarna presenta l'estudi: El canal de distribució alimentària regentat per estrangers
Avui s'ha presentat davant d'un centenar d'empresaris del sector l'estudi "El canal de distribució alimentària regentat per estrangers", encarregat per l'Observatori de Tendències de Mercabarna.
El peix de proximitat augmenta a Mercabarna en els darrers 10 anys / El consumidor només compra 10 espècies, la qual cosa és insostenible
Avui s'ha celebrat a Mercabarna la jornada 'Peix dels nostres mars: més a prop, més fresc', organitzada pel Clúster Alimentari de Barcelona, el Clúster Acuiplus i Mercabarna, per commemorar el dia Mundial de l'Aqüicultura davant uns 60 professionals del sector de tot Espanya.
L’empresa vol potenciar la innovació entre les 700 pimes agroalimentàries situades al seu recinte
El director general de Mercabarna, Josep Tejedo, acompanyat dels membres del jurat, ha lliurat els primers premis 'Mercabarna Innova', davant d'una quarantena d'empresaris del sector agroalimentari.
L'opulència decorativa contrasta amb el minimalisme dels últims anys
Mercabarna-flor ha reunit avui a 2.000 floristes i decoradors de tot Espanya interessats a conèixer les últimes tendències en ornamentació per a aquest Nadal, en les seves XXXII Mercademostracions.
Mercabarna, l'Associació de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) i el Port de Barcelona compartiran espai a Fruit Attraction, la principal fira hortofructícola espanyola, que se celebra del 28 al 30 d'octubre a Madrid, tal com ja van fer en la edició passada. L'objectiu és seguir potenciant el paper de Mercabarna com a Hub Alimentari del Mediterrani, és a dir, la principal plataforma d'importació i exportació de fruites i hortalisses del sud d'Europa.
Avui s'ha celebrat la 1a Cursa Mercabarna, una festa familiar que ha presentat per primer cop aquest gran mercat als ciutadans, combinant menjar saludable, esport, jocs i solidaritat. Hi han participat més de 3.000 persones, entre corredors i acompanyants.
Mercabarna vol donar un pas més en la seva política contra el malbaratament alimentari, per això ha encarregat a la Universitat Autònoma de Barcelona la realització d'un treball que tipificarà les seves pèrdues alimentàries i oferirà línies de treball per reduir-les a la mínima expressió.
El director general de Mercabarna, Josep Tejedo, acompanyat pel director de Idigital (programa de la Generalitat de Catalunya per acompanyar les empreses en temes de TIC), Daniel Marco, va presentar el nou Observatori de Tendències de Mercabarna i va inaugurar la seva primera jornada tècnica, "El e-commerce i els productes frescos a l'esglaó majorista".