Mercabarna-flor participa a la fira Expohogar
Mercabarna-flor, a través de l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM), va participar amb un estand a la fira Expohogar, celebrada a Barcelona del 27 al 30 de setembre.
Mercabarna-flor, a través de l’Associació d’Empresaris Majoristes (AEM), va participar amb un estand a la fira Expohogar, celebrada a Barcelona del 27 al 30 de setembre.
El director general de Mercabarna, Josep Tejedo, va impartir, el 2 d’octubre, la lliçó inaugural del curs 2013-2014 del campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya
El setembre ha estat un mes molt positiu pel que fa a les donacions de producte fresc de les empreses de Mercabarna a la Fundació Banc dels Aliments.
A principis d’octubre s’han celebrat dos actes per commemorar el 30 aniversari del trasllat del Mercat Central del Peix del carrer Wellington de Barcelona al recinte de Mercabarna.
Mercabarna està en ple procés de creació d’una cultura de marca pròpia, que sigui capaç de transmetre de forma efectiva els valors d’aquesta Unitat Alimentària, és a dir, aquells atributs que la identifiquen i la diferencien. Un procés que, de moment, ja s’ha concretat en un element palpable: el nou logo de Mercabarna.
Mercabarna i Assocome s’han unit per contractar de forma conjunta els subministraments d’electricitat i gas.
L’organigrama directiu de Mercabarna compta, des del mes de setembre, amb una nova estructura dissenyada per assolir els nous objectius estratègics que té per davant aquesta Unitat Alimentària.
Ja s’ha iniciat la nova temporada de la programació televisiva i radiofònica i, amb ella, s’han reprès les col·laboracions que Mercabarna i les associacions empresarials del recinte mantenien amb diferents mitjans de comunicació.
El conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Felip Puig, va visitar Mercabarna el passat 6 de setembre per conèixer aquest polígon alimentari, on hi operen més de 700 empreses i hi treballen prop de 6.700 persones.
Que els nens coneguin a fons els productes frescos i que, de retruc, ells i les seves famílies els consumeixin més. Aquest és un dels objectius principals que persegueixen les campanyes infantils que se celebren a Mercabarna (“5 al dia”, “Creix amb el peix” i “Flors i plantes, cada dia”).