Més compromís amb iniciatives solidàries

Abril 2017

La solidaritat ha marcat els primers mesos de 2017, amb la participació activa de Mercabarna en projectes socials.

Mercabarna ha tornat a col·laborar amb la Barcelona Magic Line, la caminada solidària que promou l'Obra Social de l'Hospital Sant Joan de Déu per finançar projectes socials, terapèutics, de cooperació internacional i de recerca. El 5 de març va ser la cinquena edició i Mercabarna va fer una contribució econòmica, es van entregar 15.000 peces de fruites per als avituallaments i, conjuntament amb el Gremi de Floristes de Catalunya, es va realitzar un arc de flors per a un dels punts del circuit.

Així mateix, i després d'una primera experiència el 2015, el 16 de febrer es va realitzar una càpsula formativa en peixateria adreçada a joves del Casal dels Infants del Raval. En total, hi van participar tretze nois i noies que actualment estan estudiant un curs d'ajudants de cuina.

Per últim, el 22 de març més de 30 persones van donar sang -cinc d'elles per primera vegada− a la Unitat Mòbil que el Banc de Sang i Teixits de Catalunya va situar al costat del pavelló G del Mercat de Fruites i Hortalisses.

Un Sant Jordi ple d'oportunitats

En motiu de la Diada de Sant Jordi, Mercabarna ha aportat 500 roses per a la campanya de la Fundació Comtal "Una rosa, una oportunitat", amb què es financen projectes educatius i d'inserció social i laboral dels infants i joves del Casc Antic de Barcelona.

Perquè la Diada també és la festa del llibre, Mercabarna s'ha sumat per primera vegada a la recollida de llibres que impulsa la Federació d'entitats d'atenció a la infància i a l'adolescència (Fedaia).

Els avituallaments de la Barcelona Magic Line
Càpsula formativa del Casal dels Infants