Ametller Origen i els veïns del barri de Sant Antoni guardonats per Mercabarna pels seus projectes contra el malbaratament

Avui, a Mercabarna s'han lliurat els 'III Premis Mercabarna Paco Muñoz', creats per Mercabarna per promoure i reconèixer iniciatives que es duen a terme contra el malbaratament alimentari. Enguany s'han presentat als guardons 7 entitats i empreses. La dotació és de 5.000€ per als guanyadors de cadascuna de les categories següents: Prevenció del Malbaratament Alimentari i Innovació Social. La categoria d'Innovació Tecnològica contra el Malbaratament ha quedat deserta.

Foto 1 (d'esquerra a dreta): A. Durán, treballadora del Servei de Rehabilitació Comunitària (SRC); A. Leal, directora Federació d'Entitats de Calàbria 66; E. Buñuel i R. Martínez, ONG de Veí a Veí i Pablo Robas, A. Folguerola i A. Prat, Tècnic Sostenibilitat & I+D,  directora de Comunicació i directora d'I+D+i & Sostenibilitat, respectivament, d'Ametller Origen Grup

Foto 2 (d'esquerra a dreta): Els membres del jurat i la direcció de Mercabarna amb les representants dels guanyadors al centre amb diplomes (d'esquerra a dreta: Aïna Leal, directora Federació d'Entitats de Calàbria 66 i Amaya Prat, directora de I+D+i & Sostenibilidad, respectivament d'Ametller Origen Grup)