La sèrie de vídeos “Mercabarna, més i més” recull els principals projectes de 2024
Es tracta de cinc píndoles audiovisuals on es presenten els esdeveniments i fites que han tingut lloc durant el 2024.
Es tracta de cinc píndoles audiovisuals on es presenten els esdeveniments i fites que han tingut lloc durant el 2024.
Una jornada serveix per potenciar les accions comercials de les empreses de la Unitat Alimentària amb el sector de la restauració col·lectiva.
El programa, presentat pel cuiner Marc Ribas, s’ha endinsat en el món del producte de proximitat al llarg de cinc capítols.
La sessió, de caràcter pràctic, tindrà lloc el 9 d’abril i les places són limitades.
Durant la reunió informativa, es va donar a conèixer la nova normativa implicada en els processos d’importació i exportació a través del Port de Barcelona.
Amb aquesta celebració, es referma el compromís amb l'educació nutricional i la promoció d'hàbits saludables des de la infància.
Es presentaran les darreres tendències per a la campanya de primavera, Sant Jordi i el Dia de la Mare.
Entre d’altres accions, s’han identificat els llocs de venda del Mercat on es poden trobar fruites i hortalisses de proximitat.
L’objectiu de la trobada és incrementar els relacions comercials entre els professionals del sector hortofructícola de Mercabarna.
Aquest format està presentat pel cuiner Marc Ribas, que s’endinsa en el món del producte de proximitat a través de converses properes amb diferents protagonistes.