Torna la Cursa Mercabarna

Maig 2024

El diumenge 13 d'octubre se celebrarà la 6a edició de la prova esportiva.

Mercabarna recupera la seva cursa popular després de 5 anys d’absència. El diumenge 13 d’octubre tindrà lloc la 6a Cursa Mercabarna que tornarà a obrir el recinte alimentari als runners i les seves famílies. La Cursa, que obrirà inscripcions el 3 de juny, donarà suport al Casal dels Infants, una entitat que defensa i reivindica els drets dels infants i adolescents. Els diners que es recaptin es destinaran als centres oberts i espais socioeducatius que atenen a menors de 3 a 16 anys després de l’escola.

Com en passades edicions, hi haurà circuits de 5K i 10K que recorreran els carrers de Mercabarna, alguns pavellons del Mercat Central de Fruites i Hortalisses i el Mercat Central del Peix. Amb la inscripció, els runners rebran una bossa del corredor amb productes frescos i un tiquet per a l’àpat popular.

Aquesta jornada està pensada per passar amb amics i família, així que s’organitzaran activitats gratuïtes per a totes les edats i un àpat popular solidari (5€). Les empreses de Mercabarna també podran formar part de la festa de diverses maneres: participant a la cursa per equips o patrocinant la Cursa.

6a Cursa Mercabarna