Mercabarna present a Alimentària i al Saló Hostelco

Març 2024

Mercabarna participarà a Alimentaria 2024, un esdeveniment internacional de referència per a tots els professionals de la indústria de l'alimentació, les begudes i el food service. Una cita obligada amb la innovació, les darreres tendències i la internacionalització del sector.

En aquest escenari, Mercabarna estarà present amb un estand institucional a la secció de Grocery Foods (stand 300 del pavelló 2), on donarà a conèixer els projectes que està impulsant actualment en matèria d'alimentació sostenible, garantia de proveïment d'aliments frescos i lluita contra el malbaratament alimentari.

D'altra banda, es posarà en relleu el seu paper clau com a plataforma que permet proveir de producte de proximitat els consumidors catalans.

L'estand de Mercabarna també té la voluntat de ser un espai de trobada per a totes les empreses del recinte que assisteixin al Saló Alimentària, així com un lloc on puguin establir contactes comercials.

Reunions B2B al Saló Hostelco

El Saló Hostelco -que aquest any se celebra conjuntament amb Alimentaria- és un esdeveniment líder en equipament per a la restauració, hostaleria i les col·lectivitats.

Mercabarna comptarà amb un espai on es duran a terme diferents trobades B2B entre potencials compradors del sector de les col·lectivitats i empresaris de la Unitat Alimentària. Una oportunitat ideal per establir connexions i fomentar el creixement del negoci.

Si ets una empresa de la Unitat Alimentaria i estàs interessada a visitar el nostre estand (ubicat al pavelló 4) i participar als B2B, omple el següent formulari amb les teves dades de contacte.

Mercabarna a Alimentaria 2022