Els projectes guanyadors dels Premis Innova es presenten a Alimentaria Foodtech

Alimentaria FoodTech és la fira de l'equipament, tecnologia i ingredients que integra la cadena de valor de la producció i la conservació d'aliments i begudes. L'esdeveniment torna després de cinc anys d'aturada per actualitzar la seva oferta, solucions d'automatització, digitalització, sostenibilitat i seguretat als industrials i distribuïdors del sector.

Aquest any la fira ofereix per primera vegada als visitants el "FoodTech Innovarena" una àrea dedicada a la innovació. Aquesta nova àrea inclou un escenari de ponències, així com el recinte "Startups Àrea" coordinat per IRTA, amb l'objectiu de facilitar trobades entre industrials, startups i investigadors.

Participació de Mercabarna

El pròxim 29 de setembre a les 12 h tindrà lloc a l"Startups Àrea" una sessió de dinamització on s'explicaran els projectes guanyadors dels premis Innova de Mercabarna.

En aquesta sessió hi participaran Alicia Güell Blasi, directora general de Maresmar amb el projecte de la caixa de marisc sostenible alternativa al EPS, Salvador Ramon, president i Pablo Múgica Narvaiza, general manager de FRIME SAU amb la iniciativa de la planta robotitzada "La Roca" i Jordi Serentill, CEO de Laumont amb les innovadores perles de tòfona.

Guanyadors dels premis Innova 2023