Primer networking entre majoristes i productors de proximitat

Març 2023

L'objectiu de la iniciativa és promoure les relacions comercials entre les empreses del sector de fruites i hortalisses.

Mercabarna va acollir l’1 de març la primera jornada de networking entre majoristes de Mercabarna i productors de proximitat de fruites i hortalisses. En total, hi van participar 13 empreses majoristes del mercat central i 11 productors que durant el matí van realitzar 68 reunions individuals de 15 minuts de durada. L’objectiu de la iniciativa era enfortir i augmentar les relacions comercials entre les diferents empreses del sector.

La jornada, organitzada a través del Clúster Alimentari de Mercabarna-Barcelona amb la col·laboració de l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i Província (AGEM), va tenir el suport del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya i també van ajudar en la difusió la Xarxa de Productes de la Terra de la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya i Unió de Pagesos.

Trobada de productors de proximitat i majoristes