Mercabarna, AGEM i Cambra de Barcelona organitzaran trobades comercials a Fruit Logistica

Desembre 2022

Les empreses que vulguin participar a les reunions amb importadors i compradors s'han d'inscriure abans del 9 de gener.

En el marc de Fruit Logistica, que se celebrarà a Berlín del 8 al 10 de febrer, la Cambra de Barcelona, el Clúster Alimentari Mercabarna-Barcelona i AGEM organitzaran trobades entre empreses de fruites i hortalisses i clients potencials.

Aquesta acció permetrà tenir agendes personalitzades amb importadors, compradors i expositors de l'àrea influència de la fira (Alemanya, Àustria, Holanda, Bèlgica, Suïssa), Europa de l'Est i nord d'Àfrica (Marroc, Tunísia i Algèria), tant de producte convencional com ecològic. Les entrevistes es realitzaran a l’estand de Mercabarna i AGEM (Hall 11.2 / A-34) i cada empresa disposarà d'un espai i una agenda individualitzada per reunir-se amb els clients potencials. La inscripció a les reunions s’ha de fer a través d’aquest formulari i finalitza el 16 de gener (termini ampliat).

D’altra banda, les empreses podran sol·licitar la subvenció "Bossa de viatge", que tramitarà la Cambra de Comerç de Barcelona i que finança el 50% de les despeses del trasllat fins un màxim de 740€ + IVA per empresa participant.

Per sol·licitar la bossa de viatge, sha de contactar abans del 19 de gener amb Josep Maria Gomes (jmgomes(ELIMINAR)@cambrabcn.cat / 934 169 285 - Ext. 5285).

Reunions comercials a Fruit Logistica