Mercabarna participa a les fires Alimentaria i Fruit Logistica

Abril 2022

Les properes cites seran Seafood Expo Global (del 26 al 28 d'abril), Organic Food Iberia (8 i 9 de juny) i Biofach (del 26 al 29 de juliol).

Alimentaria, el saló de referència de la indústria alimentària, es va tornar a celebrar a Barcelona quatre anys després de la darrera edició. Del 26 al 28 d'abril, Mercabarna va aprofitar aquesta cita per donar a conèixer alguns dels projectes més destacats, com el Biomarket; el Foodback, el centre d'aprofitament alimentari; o les campanyes de promoció d'hàbits d'alimentació saludable. A més, el mercat bio va estar present al saló dins l'espai l'Organic Market & Trends.

El polígon alimentari també va tenir representació a Alimentaria de la mà de companyies que hi van participar amb estand propi. Es tracta de la Cooperativa agrícola del Prat i de les empreses Càrnia, Frit Ravich, Gran Blau, Laumont, Sucarn i Petit Forestier.

Al mateix temps, a Berlín, tenia lloc Fruit Logistica, una de les principals fires internacionals del sector hortofructícola. Mercabarna i l'associació d'empreses majoristes AGEM van ressaltar el paper de la Unitat Alimentària com a principal plataforma d'importació i exportació de productes hortofructícoles del Mediterrani. En aquest marc, el Clúster Alimentari Mercabarna-Barcelona va organitzar reunions B2B per captar clients potencials del mercat.

Així mateix, les empreses Diego Martínez, Gemüsering, Gavà Grup, Laumont, Compagnie Fruitiere, Chiquita i Nufri van ser expositores al saló alemany.

Properes fires

Del 26 al 28 d'abril, Mercabarna i el gremi de majoristes del Mercat Central del Peix (GMP) participaran a la fira Seafood Expo Global (pavelló 2 estand 2G501). Les empreses del mercat Arrom, Barrufet, Cocedero de mariscos, Mar Fish, Frigorífics Ferrer, Frime, Manet Import i Maresmar també hi assistiran amb un estand propi.

D'altra banda, el 8 i 9 de juny se celebrarà l'Organic Food Iberia a Madrid, durant la qual s'incidirà en l'oferta de productes ecològics disponibles a la Unitat Alimentària (estand 7E60). En darrer lloc, del 26 al 29 de juliol també es participarà a la fira Biofach a Nüremberg (pavelló 5, estand 5/171).

Estand de Mercabarna a la fira Alimentaria
Participació a Fruit Logistica