El Clúster presenta les darreres innovacions en tecnologies alimentàries

Octubre 2021

El 27 d'octubre s'organitza una jornada on es donaran a conèixer innovacions aplicades a les tecnologies alimentàries. La sessió es complementarà amb una visita opcional al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida el 3 de novembre.

El Clúster Alimentari Mercabarna-Barcelona organitza la jornada presencial "Innovació en tecnologies alimentàries", on es presentaran les últimes innovacions aplicades a les gammes i categories de producte de la distribució majorista. Aquesta sessió, que s’adreça a les empreses de la Unitat Alimentària, inclourà un espai de cafè-networking per als assistents a l'acte.

Durant la jornada es presentarà un informe de tendències a càrrec de marketAAD amb les principals línies d'innovació del sector de les tecnologies alimentàries, projectes i casos d'èxit destacats.

A continuació, se celebrarà una taula rodona amb representants de centres tecnològics, fabricants de tecnologia i equipaments auxiliars i empreses del sector alimentari. Hi participaran:

• Elsa Lloret del Departament de Tecnologia dels Aliments de l’IRTA: Tecnologies de seguretat alimentària
  • Ana Rodríguez del Departament d'R&D de l’empresa Delafruit: Desenvolupament de producte i aplicació de tecnologies HPP
  • Samtack: Solucions per a l'allargament de vida útil dels productes
  • EURECAT: Projecte Smart Labels, fabricació d'etiquetes intel·ligents per al sector vitivinícola

Aquest acte es complementa amb una visita organitzada per Mercabarna al centre tecnològic IRTA del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL) el dia 3 de novembre.

Jornada "Innovació en tecnologies alimentàries”