Últimes setmanes per participar als premis contra el malbaratament

Maig 2021

Es concediran tres premis de 5.000€ per a les millors iniciatives liderades pel sector privat, empreses emergents i el tercer sector.

La vostra empresa o entitat ha implantat alguna iniciativa per reduir el malbaratament d'aliments? Presenteu-la abans del 14 de juny als Premis Mercabarna Paco Muñoz i podreu aconseguir reconeixement i una àmplia difusió. A més, es concedirà un premi de 5.000€ per al millor projecte de cada categoria: sector privat, emprenedoria i tercer sector.

El jurat encarregat de decidir els projectes guanyadors està format per professionals procedents del sector alimentari i persones expertes en malbaratament alimentari i gestió de residus.

• Casimir Llorens. President de l'Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome).
  • Eduard Vicente. Coordinador del Programa Alimenta de l'Ajuntament de Barcelona i gerent del Districte Horta-Guinardó.
  • Gaby Susanna. Directora de la Plataforma Aprofitem els Aliments (PAA).
  • Glòria Cugat. Subdirectora general d'Inspecció i Control Agroalimentari al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.
  • Jose Maria Gil. Director del Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari (CREDA).
  • Lluís Fatjó-Vilas. Director de la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona.
Premis contra el malbaratament d'aliments