La Universitat d'Estiu abordarà el debat de l'Alimentació Sostenible

Maig 2021

Tindrà lloc del 5 al 7 de juliol i es podrà seguir de manera gratuïta per streaming o presencial.

Del 5 al 7 de juliol Mercabarna acollirà la tercera Universitat d'Estiu, que torna amb l'objectiu de continuar sent un punt de trobada del sector agroalimentari i d'impulsar sinergies entre el món acadèmic i l'empresarial. Aquesta edició té format híbrid (presencial, amb places limitades, i online) i és gratuïta.

Dedicada a l'Alimentació Sostenible, la Universitat d'Estiu de Mercabarna d'enguany forma part del programa d'actes de “Barcelona, Capital Mundial de l'Alimentació Sostenible” i posarà el focus en iniciatives que impulsen la sostenibilitat alimentària a totes les baules de la cadena: productors, majoristes, detallistes, restauradors i consumidors.

La Universitat d'Estiu és gratuïta i té la col·laboració de l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Els estudiants de la UPC que assisteixin de manera presencial a les tres jornades podran convalidar 1,5 crèdits ECTS.

Tres dies al voltant de l'alimentació

La Universitat d'Estiu comptarà amb la participació de persones expertes en matèria d'alimentació, entre les quals destaquen el director general de la Indústria Alimentària del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación del Gobierno de España, José Miguel Herrero i l'autora dels llibres sobre sostenibilitat alimentària Hungry cities i Sitopia: How Food Can Save the World, Carolyn Steel.

El programa es desenvoluparà en tres dies en format presencial i per streaming. Ateses les limitacions d'aforament causades per la situació sanitària, el nombre màxim d'assistents en format presencial a cada jornada és de 30 persones.

Podeu consultar el programa de les tres jornades de la Universitat d'Estiu i inscriure-us en els següents enllaços:

Universitat d'Estiu de Mercabarna 2021