Comença la segona edició del programa INNOFOOD

Novembre 2019

Mercabarna i Barcelona Activa coordinen aquesta incubadora de start-ups que promouen projectes dins del sector de l'alimentació.

Aquest mes de novembre es reprèn l'INNOFOOD, un programa de suport a empreses emergents de l'ecosistema alimentari que proposen innovacions en qualsevol fase de la cadena de valor. Impulsat per Mercabarna i Barcelona Activa, l'objectiu d'aquesta iniciativa és acompanyar els emprenedors en el procés de creació dels seus projectes, des de la idea de negoci fins a la posada en marxa de l'empresa.

Les empreses seleccionades participaran a sessions formatives gerencials i sectorials i se'ls capacitarà en el desenvolupament d'habilitats emprenedores. Així mateix, es duran a terme accions de networking amb companyies de la Unitat Alimentària i professionals del sector, que els permetrà teixir una xarxa de contactes rellevants.

Entre les start-ups participants, es triaran tres projectes guanyadors que rebran una aportació econòmica de 12.000 €, 6.000 € i 3.000 € respectivament. A més, durant sis mesos disposaran d'un espai d'incubació al Food Trade Center de Mercabarna, per acabar la implantació de les seves empreses.

Els guanyadors de la primera edició

La start-up Cuits&Beans es va alçar amb el primer premi, gràcies a la gamma de llegums frescos i ecològics, a punt per consumir. El segon premi va ser per Heura, una proteïna vegetal desenvolupada per l'empresa Foods for Tomorrow, mentre que Citring es va endur el tercer premi, de la mà de la seva espremedora domèstica que redueix en un 80% el temps per fer un suc de taronja.

Participants de la primera edició d'INNOFOOD
Sessió formativa a Mercabarna