Converteix-te en patrocinador de la Cursa Mercabarna

Juny 2019

El 6 d'octubre tindrà lloc la cinquena edició de la cursa, que amplia les inscripcions a 2.500 corredors.

Ja està tot en marxa per a la 5a Cursa Mercabarna, l'esdeveniment més popular de la Unitat Alimentària barcelonina. Serà el diumenge 6 d'octubre, data en què Mercabarna tornarà a obrir les seves portes als ciutadans per donar-se a conèixer.

Per garantir que la cursa torni a ser un èxit, necessitem el suport de patrocinadors que puguin aportar producte fresc, serveis logístics o contribucions econòmiques. Si sou una empresa i voleu col·laborar amb aquesta festa esportiva, podeu consultar el dossier de patrocini o posar-vos en contacte amb bartra(ELIMINAR)@mercabarna.cat o al 93 556 36 18. Sense vosaltres la cursa no serà possible!

2.500 runners i altres novetats

L'interès de la cursa ha anat creixent any rere any i l'oferta de dorsals ha quedat petita. Per aquest motiu, aquest 2019 s'ampliaran les inscripcions a 2.500 corredors i s'espera l'assistència d'unes 5.000 persones, 1.000 més que l'any anterior.

Pel que fa a la causa solidària, aquest any es recaptaran fons per a Nutrició sense fronteres, una entitat que recull aliments excedentaris de Mercabarna, restaurants, hotels i comerços i els distribueix entre les entitats socials de Barcelona.

A més, el dia de la cursa es donarà el tret de sortida a la celebració del 20è aniversari de la campanya infantil "5 al dia" amb activitats i tallers.

Una imatge de la Cursa Mercabarna
Activitats infantils el dia de la Cursa