Mercabarna dona suport a esdeveniments solidaris

Maig 2019

Durant els últims mesos, Mercabarna ha col·laborat amb diverses iniciatives socials ambientals.

En l'àmbit esportiu, es van aportar fruites per als avituallaments de la cursa solidària Oxfam Trailwalker Girona, amb què es recapten fons per a projectes de lluita contra la pobresa.

Per segon any, es va donar suport a la darrera etapa de l'Ultra Clean Marathon, una prova on els participants recullen les deixalles que troben al llarg del recorregut.

Pel que fa a projectes centrats en la infància, es va patrocinar de nou la cursa The Family Run, una cita esportiva i solidària per a famílies en la qual es difonen els hàbits de vida saludable. A més, Mercabarna va aportar fruites per al dia del voluntari de "la Caixa", una jornada lúdica i esportiva on es reuneixen les persones voluntàries i els infants en situació de vulnerabilitat i les seves famílies.

Per últim, i en el marc de la Diada de Sant Jordi, es van donar 500 roses per a la campanya de la Fundació Comtal "Una rosa, una oportunitat", la venda de les quals serveix per finançar projectes educatius i d'inserció social i laboral dels infants i joves del Casc Antic de Barcelona.

Darrera edició de la Family Run de Barcelona