S'amplien els ajuts econòmics a la formació

Gener 2019

Les subvencions van dirigides a col·lectius vulnerables que vulguin realitzar cursos impartits pels Serveis de Formació de Mercabarna.

Durant el 2019, Mercabarna concedirà ajuts econòmics a tres entitats socials interessades en oferir formació als seus usuaris. Aquest és el segon any que es convoquen aquests ajuts, que en la darrera edició van servir per finançar els cursos de peixateria i carnisseria organitzats per a les fundacions Saó-Prat, Marianao i Secretariado Gitano.

Com a novetat, aquest any les persones en situació d'atur i els membres de famílies monoparentals i de famílies nombroses podran acollir-se a subvencions de fins el 50 % del valor dels cursos. La finalitat d'aquesta mesura és facilitar l'accés al mercat de treball de col·lectius vulnerables a través de l'adquisició de noves competències i de la millora de la qualificació professional.

Segons dades del Servei d'Ocupació de Catalunya, la formació professionalitzadora del sector agroalimentari genera prop del 75 % d'ocupació

Un dels cursos de peixateria de Mercabarna