Les Mercademostracions presentaran les tendències en decoració nadalenca

Novembre 2018

Aquest diumenge se celebra el 35 aniversari d'aquesta jornada professional de Mercabarna-flor, amb la presència d'artistes florals de renom.

El dia 11 de novembre tornen les Mercademostracions, una cita anual adreçada a floristes i decoradors que serveix per donar a conèixer les propostes i els estils que predominaran en els arranjaments de Nadal.

Per fer-ho, Mercabarna-flor acollirà cinc escoles d'art floral (Escola de Disseny Floral i Paisatgisme, Escuela de Artesanos Floristas de Aragón, Escola Basca d'Art Floral Loreart, Rosa Valls-formació i Laboratorio Signofiori), que durant el matí realitzaran diversos treballs per al públic assistent.

D'altra banda, els mestres Carles Jubany i Frédéric Dupré seran els encarregats de la demostració de la tarda sobre arquitectura floral nadalenca i la temporada d'hivern. Jubany serà el representant espanyol de la Copa d'Europa d'Art Floral 2020, mentre que Dupré va ser finalista de la Copa del Món Interflora de Berlín 2015.

Més detalls del programa

A més dels treballs de les escoles florals i dels artistes Jubany i Dupré, s'han previst:

• Concurs per a floristes: "Redescobreix l'arbre de Nadal". Consulta les bases del concurs
  • Conferències: "Com dinamitzar els canals online de la teva empresa" i "Identitats aromàtiques. Una nova dimensió olfactiva sostenible".
  • Passarel·la "Roba per al florista", a càrrec de l'empresa OHQUEXULES.
  • Taller infantil: "Bola amb aromes de Nadal", a càrrec d'AromaLaboratory.
  • Demostracions de tècniques comercials: "Com dinamitzar els embolcalls, llaços i estructures".
  • Mostra de peces de disseny de l'estudi Bel&Bel.

També hi haurà xocolatada i dinar popular. Us hi esperem!

L'art floral, protagonista de les Mercademostracions
Un dels treballs presentats a les Mercademostracions 2017