El sector hortofructícola de Mercabarna, a Fruit Attraction

Octubre 2018

Del 23 al 25 d'octubre, Mercabarna, l'Associació d'Empresaris Majoristes (AGEM) i Port de Barcelona participaran conjuntament en aquest saló que se celebra a Madrid des de fa deu anys.

Des de l'estand, ubicat al pavelló 8 (8B01), s'incidirà en el seu potencial com a exportador de fruites i hortalisses de l'arc Mediterrani, que ve donat per la ubicació estratègica del recinte −al costat de les principals infraestructures de transport− i per l'àmplia oferta de productes i serveis especialitzats que ofereixen les empreses del polígon. Així mateix, també es destacarà l'aposta de Mercabarna per la comercialització de productes ecològics, que tindrà com a punt de partida la propera construcció del pavelló bio.

També seran expositores 22 empreses del recinte, que presentaran els seus productes i serveis als més de 70.000 professionals que es preveuen que visitin la fira aquest any. D'altra banda, l'estand de Mercabarna acollirà trobades B2B entre dotze compradors internacionals procedents de Polònia, Irlanda, Bèlgica o Regne Unit, entre altres, i empreses majoristes de Mercabarna.

Conferència sobre el consum de productes frescos

Dins del Fòrum Innova, el director d'estratègia de Mercabarna, Pablo Vilanova, presentarà la ponència "Tendències passades, actuals i futures del consumidor de productes frescos". En aquesta conferència es repassarà l'evolució dels hàbits de consum i de quina manera el mercat s'ha anat adaptant a les noves demandes.

El sector hortofructícola de Mercabarna