Entrevista amb Roc Viñas, tercer premi del programa INNOFOOD

Juliol 2018

Roc Viñas. És CEO de Citring, una start-up que ha creat una espremedora d’alta velocitat.

• Què és Citring?

És un nou tipus d'espremedora que permetrà fer suc de taronja de manera molt ràpida i neta. Actualment estem en fase de prototip, és a dir, enfocant la darrera fase de desenvolupament de producte, i ens estem esforçant al màxim perquè arribi al mercat cap a finals de l'any vinent.

• Què t'ha aportat formar part d'aquest programa?

El meu projecte va més enllà del desenvolupament del hardware en si, així que la participació a INNOFOOD ha estat molt positiva per entendre com funciona el sector alimentari i, en concret, l'ecosistema del cítric: el funcionament del canal de distribució, els players més rellevants nacionals i europeus... Crec que els coneixements adquirits i el recolzament que estem rebent ens ajudaran a construir un projecte més sòlid.

• Quins són els propers passos del teu projecte?

D'aquí a un any espero que el producte estigui a punt de sortir al mercat i que la nostra realitat empresarial sigui molt diferent a l'actual, és a dir, disposar d'un equip gran i amb força per afrontar el llançament. I, sobretot, que ja haguem captat la il·lusió dels clients finals.

Roc Viñas, tercer premio del programa INNOFOOD
El exprimidor de alta velocidad Citring