Entrevista amb Vytaute Staponkute, guanyadora del programa INNOFOOD

Julio 2018

Vytaute Staponkute. És la CEO de Cuits & Beans, una gamma de llegums frescos i ecològics

• En què consisteix el teu projecte?

Cuits & Beans és una gamma de llegums a punt per consumir i que es poden incorporar a un plat en qualsevol moment del dia en qüestió de minuts. Procedeixen d'orígens diversos i estan cuits respectant els seus temps, sense additius ni sal. Actualment ja estan al mercat i es poden trobar a 80 punts de venda... i seguim creixent! A través de la pàgina web oferim també un servei de subscripció mensual, que subministra a domicili una caixa amb diverses varietats de llegums.

• Què ha suposat participar al programa INNOFOOD?

Personalment, m'ha aportat molts coneixements i contactes que ja estem començant a explotar. A banda d'això, he conviscut amb emprenedors del sector alimentari amb els que compartim el mateix idioma: ens entenem a la primera i ens donem suport mutu. INNOFOOD és molt recomanable per a totes aquelles persones que volen fer-se el seu lloc dins de la indústria alimentària.

• Com veus Cuits & Beans d'aquí un any?

Tant de bo que els meus llegums es puguin comprar en pràcticament qualsevol ciutat i poble d'Espanya!

Vytaute Staponkute, primer premi INNOFOOD
Llegums frescos i ecològics