El Banc dels Aliments de Mercabarna busca voluntaris

Juny 2018

El magatzem que el Banc dels Aliments té a Mercabarna necessita voluntaris que realitzin la rebuda i el triatge dels productes frescos i que s’encarreguin de la relació amb les entitats socials. Els voluntaris hauran de cobrir els matins de 9 a 13 hores o les tardes de 13 a 17 hores de dilluns a divendres, tot i que es contempla la flexibilitat horària.

El Banc dels Aliments i Mercabarna

El Banc dels Aliments de Barcelona és una entitat sense ànim de lucre que treballa per a recuperar els excedents alimentaris i fer-los arribar a persones en situació de precarietat alimentària en el nostre entorn. Des de 2002, el Banc dels Aliments disposa d’un magatzem a Mercabarna, cedit per la direcció del recinte i ampliat a finals de 2015, que serveix com a centre de recollida, triatge i distribució dels aliments frescos excedentaris que donen voluntàriament les empreses del recinte.

Durant el 2017 les firmes del polígon van aportar 1.449 tones d’aliments al Banc dels Aliments, la xifra més alta registrada fins a la data.

El Banc dels Aliments de Mercabarna