Tercera edició dels premis “Mercabarna Innova”

Maig 2018

Les empreses del recinte poden presentar els seus projectes innovadors de l'1 de juny fins al 14 de setembre.

Mercabarna convoca de nou aquests guardons que promouen la creativitat i la recerca en el si de les companyies de la Unitat Alimentària. Aquesta iniciativa arriba a la tercera edició amb la mateixa finalitat que la va veure néixer: optimitzar la competitivitat de les empreses del recinte i el seu posicionament al mercat.

A diferència de les anteriors edicions, en aquesta ocasió hi haurà una categoria única que inclourà tots aquells projectes que incorporin innovacions lligades al desenvolupament de nous productes, la implantació de nous models de negoci i la millora dels processos, la mobilitat i els serveis als clients. Entre els treballs rebuts entre l'1 de juny i el 14 de setembre, es premiaran els tres millors amb 8.000 €, 5.000 € i 3.000 € respectivament.

Un dels punts forts dels guardons "Mercabarna Innova" és el seu jurat, que està format per professionals de prestigi del món de l'alimentació, la recerca i els negocis. En aquesta tercera edició, repeteixen Jaume Llopis, professor de l'IESE Business School; Josep Maria Monfort, director de l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries i Toni Valls, director general d'Alimentaria Exhibitions. A més, s'incorporen Anna Gras, directora de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, Josep Miquel Piqué, president de La Salle Technova i de l'Associació Internacional de Parcs Científics i Àrees d'Innovació i Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City.

Premis "Mercabarna Innova" 2018