Una tardor plena d’iniciatives solidàries

Novembre 2017

Durant els mesos de setembre i octubre, Mercabarna ha donat suport a projectes socials, esportius i solidaris.

El 30 de setembre la Fundació Proavis va organitzar la tercera caminada solidària per Collserola, una iniciativa que té per objectiu la normalització social de les malalties mentals. Amb aquest esdeveniment es van recaptar fons per a Ments Despertes, un programa de prevenció de la salut mental adreçat principalment als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de Barcelona i rodalies. Mercabarna va col·laborar amb aquest projecte mitjançant l'aportació de 200 peces de fruita per als participants.

Així mateix, es van donar 600 peces de fruita per a la tercera edició de la Huella Solidaria, que impulsa la Creu Roja. La caminada es va celebrar el 8 d'octubre a Badalona sota el lema "Cada petjada compta per a l'Alimentació Infantil".

La darrera col·laboració esportiva de la tardor va ser Correm junts la Milla de Sarrià amb la discapacitat intel·lectual. En aquesta ocasió, Mercabarna també es va encarregar d'aportar les 600 fruites dels avituallaments d'aquesta cursa inclusiva, que per cinquena vegada va organitzar la Fundació Aspasim.

Foment de l'ocupació

A més d'esdeveniments esportius, Mercabarna també està compromesa amb la inserció laboral de persones en risc d'exclusió social. En aquest sentit, i juntament amb Land Rover, dóna suport a un programa de la Creu Roja adreçat a famílies que tenen tots els seus membres en atur. Es tracta d'onze participants que s'estan formant com a peixaters a Mercabarna i que, un cop finalitzat el curs, realitzaran el període de pràctiques a la cadena de supermercats Sorli.

La caminada "Ments despertes"
Els alumnes de la càpsula formativa en peixateria