Mercabarna-flor celebrarà la Festa de la Primavera

Març 2017

El diumenge 26 de març podràs conèixer els treballs florals més innovadors per a Sant Jordi, el Dia de la Mare i els casaments de la mà dels mestres Eduard Maynegra i Juan Chamorro.

La primavera és la temporada alta del sector floral i Mercabarna-flor i l'Associació d'Empresaris Majoristes (AEM) volen aprofitar aquestes dates per donar noves idees als floristes.

Per això, el diumenge 26 de març tindrà lloc la Festa de la Primavera amb dos mestres de cerimònia d'excepció: el finalista de la Copa Europea d'Art Floral, Eduard Maynegra, i el l’artista floral, Juan Chamorro. Els dos professionals realitzaran dues Master Class centrades en l'elaboració de treballs florals per a núvies i casaments (9.30-10.30h) i per a la diada de Sant Jordi (11-12h). Per assistir-hi és necessari inscriure's prèviament al 93 556 32 42 o al mail mbflor(ELIMINAR)@mercabarna.cat.

Al final del matí, Maynegra i Chamorro faran una gran demostració oberta a tots els assistents on presentaran roses de Sant Jordi úniques, treballs amb flors i plantes per a arranjaments nupcials i per al Dia de la Mare, i composicions amb productes de temporada.

Un concurs, promocions i esmorzar gratuït

Els floristes també tindran l'oportunitat de mostrar tota la seva creativitat participant al concurs de la millor rosa de Sant Jordi, dotat amb un premi en efectiu de 300€.

A més, algunes empreses de Mercabarna-flor faran promocions comercials i, com ja és tradició, us convidarem a una botifarrada popular.

Es presentaran treballs inspirats en Sant Jordi, el Dia de la Mare i els casaments
Eduard Maynegra serà un dels demostradors de la jornada
Algunes de les propostes d'estil nupcial de l'edició de 2016