Les Beques Mercabarna ajuden a fer créixer la teva empresa

Gener 2017

El programa d'ajuts a la contractació es reforça amb l'oferta de nous perfils professionals, que busquen adaptar-se a les necessitats actuals i de futur de les firmes del recinte.

La incorporació de nous professionals és una decisió estratègica que millora la competitivitat de les empreses. Per això, les Beques Mercabarna posen a disposició de les companyies de la Unitat Alimentària una àmplia bossa de treballadors qualificats, que estan especialitzats en àrees tan diverses com els negocis i el màrqueting internacional, la verificació de processos i els controls de qualitat.

A més, i com a novetat d'aquest any, el programa ha augmentat el seu ventall de candidats amb graduats en gestió de comerç i distribució i tècnics en administració i finances. L'objectiu d'aquesta ampliació és oferir més perfils professionals per donar resposta a les demandes de les companyies i, d'aquesta manera, poder satisfer les necessitats específiques de cada departament de l'organització.

Així mateix, i com en les darreres convocatòries, les firmes també podran contractar professionals que hagin realitzat algun dels cursos ocupacionals de Mercabarna. Els futurs empleats estaran formats en la manipulació de producte (peixaters, especejadors de canals i floristes), la logística (mossos de magatzem) i el comerç (venedors polivalents de productes alimentaris).

Quarta edició de les beques

El programa de Beques Mercabarna és una iniciativa que va néixer el 2014 per impulsar la creació de llocs de treball a la Unitat Alimentària, a través de la concessió d'ajuts per a la contractació de nou personal. Al mateix temps, aquest projecte afavoreix l'ocupació de col·lectius que tenen dificultats per introduir-se al mercat laboral. Es tracta de joves acabats de graduar -tant universitaris com procedents de cicles formatius− i d'aturats de llarga durada.

Aquest 2017 s'augmenta la varietat de perfils professionals
Oficis del sector agroalimentari, entre l'oferta del programa