Tercera edició de la campanya “Sabors de tardor”

Novembre 2016

Un any més, l'Associació Gremial d'Empresaris Majoristes del Mercat de Fruites i Hortalisses (AGEM), amb la col·laboració de Mercabarna i l'Assocome, van posar en marxa la campanya "Sabors de tardor", que vol promocionar les fruites i hortalisses de temporada entre els consumidors catalans.

Amb aquest objectiu es van repartir 30.000 targetons informatius als mercats municipals de Barcelona, on es proposaven receptes de panellets saludables. La carbassa, el moniato, la castanya, el codony, el caqui i les figues són els ingredients principals d'aquests dolços, que han estat ideats pel cuiner Pep Nogué i el Campus d'Hoteleria i Turisme (CETT) de la UB, col·laboradors habituals d'aquesta iniciativa.

I és que tot i les altes temperatures de les tardors passades i la implantació de celebracions com Halloween, l'AGEM va destacar que en els darrers cinc anys s'han incrementat les vendes de moniatos taronges i de castanyes. Un retorn a la tradició festiva i gastronòmica de la Castanyada que recupera els sabors clàssics d'aquesta època de l'any.

Enllaços relacionats

Representants de l'AGEM durant la presentació de la campanya
Imatge de la iniciativa