El potencial exportador de Mercabarna, a la fira Fruit Attraction

Octubre 2016

Del 5 al 7 d'octubre, Mercabarna, l'Associació d'Empresaris Majoristes (AGEM) i el Port de Barcelona van participar conjuntament al saló, que des fa vuit edicions convoca els operadors hortofructícoles d'arreu del món.

L'assistència a Fruit Attraction consolida Mercabarna com a plataforma capdavantera d'exportació de fruites i hortalisses del Mediterrani, gràcies a la seva immillorable ubicació i a l'àmplia oferta de productes que s'hi comercialitzen.

A més, una vintena d'empreses del recinte van ser expositores i van presentar els seus productes i serveis als més de 50.000 professionals que van visitar la fira aquest any. Amb l'objectiu d'impulsar encara més el vessant exportador de les firmes del polígon alimentari, l'estand va acollir trobades B2B entre compradors internacionals ‒d'Irlanda, Anglaterra, Escòcia o Malta‒, i empreses majoristes de Mercabarna

Conferència sobre e-commerce i aliments frescos

Com en les dues darreres edicions de la fira, Mercabarna va tornar a participar al Fòrum Innova on es va presentar una ponència sobre les oportunitats de negoci de la venda per Internet de productes frescos.

Així mateix, el director general de Mercabarna, Josep Tejedo, va oferir una xerrada sobre els reptes de futur de les Mercas, en el marc d'una jornada de commemoració del 50è aniversari de Mercasa.

L'estand de Mercabarna, l'AGEM i Port de Barcelona a Fruit Attraction