Oportunitats de negoci en el proveïment del transport de passatgers

Setembre 2016

L'Observatori de Tendències analitzarà el 27 de setembre les opcions que tenen les empreses per abastir creuers, avions i trens de llarga distància.

L'Observatori de Tendències de Mercabarna inicia el nou curs amb la jornada "Creuers, avions i trens: oportunitats per a captar-los com a clients" que se celebrarà el dimarts 27 de setembre. La sessió aprofundirà en els nínxols de mercat que poden trobar les empreses majoristes d'alimentació en el proveïment del sector del transport de passatgers.

Les xifres de trànsit marítim, aeri i ferroviari, amb origen o destí Barcelona, s'incrementen any rere any, per la qual cosa es generen noves necessitats de subministrament per als creuers, avions intercontinentals i trens de llarga distància. Des d'aquest punt de partida, es presentarà l'estudi "Oportunitats de negoci per a l'alimentació vinculades als grans fluxos de transport"elaborat per la Cambra de Comerç de Barcelona, i que presentarà Carme Poveda, directora d'Anàlisi Econòmica d'aquesta institució.

Seguidament hi haurà una taula rodona moderada per Eduardo Magallón, periodista d'economia de La Vanguardia, on hi participarà Mar Pérez (cap de Creuers de l'Autoritat Portuària), Jordi Torné (conseller delegat de Transcoma Cruises), Adriano López (president de Barcelona Europe Supply) i un representant del sector aeri pendent de confirmar.

• Dia: Dimarts 27 de setembre de 2016
  • Hora: De 9.30 a 11.30h. Inclou cafè i networking
  • Lloc: Sala d'Actes del Centre Directiu de Mercabarna

Descarrega el programa complet