Obertes les inscripcions de la 2a Cursa Mercabarna

Juliol 2016

Com a novetat, els treballadors de les empreses del recinte podran participar per equips en aquesta segona edició, que se celebrarà el proper diumenge 2 d'octubre.

Ja s'estan escalfant els motors de la cita esportiva de Mercabarna, una gran festa on corredors i ciutadans gaudiran d'una jornada plena d'activitats relacionades amb l'esport i l'alimentació saludable. La cursa tornarà a ser de 5 i 10 km i recorrerà els carrers i les instal·lacions del recinte.

La novetat d'aquest any és que els empleats de les empreses de Mercabarna podran participar a la cursa de 5 km amb equips (mixtes, masculins i femenins) de quatre persones, i es premiarà el que faci un millor temps. Així, les firmes del polígon tenen una altra forma d'implicar-se a la cursa, a més de recolzar l'esdeveniment com a patrocinadors o proporcionant productes frescos per a la bossa del corredor o els diversos actes del dia.

A més de la prova esportiva, durant la jornada s'organitzaran activitats per a tota la família i un àpat solidari, amb el qual es recaptaran diners per als projectes d'alimentació infantil de la Creu Roja.

La cursa de l'any passat, un èxit de participació

Més de 3.000 persones ‒1.520 corredors, a més d'acompanyants i ciutadans‒ van assistir a la 1a Cursa Mercabarna, que es va celebrar el 4 d'octubre de 2015. Tot i ser la primera vegada que es planificava un esdeveniment d'aquesta magnitud, més d'una vintena de firmes dels diversos sectors d'activitat del recinte i les quatre associacions d'empresaris (Assocome, AGEM, GMP i AEM) van donar suport a aquesta iniciativa. Des del vessant solidari, es van recaptar 3.000€ de l'esmorzar que es van destinar a La Marató de TV3.

La línia de sortida de la 1a Cursa Mercabarna
Els runners, al seu pas pel Mercat Central de Fruites i Hortalisses