Musclades populars a cinc mercats municipals

Juliol 2016

Enguany s'ha organitzat la cinquena edició de "Revetlles d'estiu amb musclos i cava", una campanya que vol potenciar el consum d'aquests mol·luscs de proximitat.

Amb 7.500 racions de musclos del Delta de l'Ebre i 2.500 copes de cava, el Gremi de Majoristes del Mercat Central del Peix de Mercabarna i el Gremi de Peixaters de Catalunya organitzen aquesta iniciativa per cinquena vegada consecutiva. Mercabarna i l'Associació de Concessionaris de Mercabarna hi donen suport, juntament amb la Federació de Productors de Marisc del Delta de l'Ebre.

La finalitat de la campanya és recuperar la tradició mediterrània de les musclades d'estiu ‒sobretot a les revetlles de Sant Joan, Sant Pere i Sant Jaume‒, ja que aquesta és la temporada en què aquest marisc té el millor sabor.

En aquesta festa dedicada al marisc de proximitat es van convocar, els dies 15, 16 i 17 de juny, degustacions gratuïtes als mercats barcelonins de La Concepció, El Ninot, Sants, La Marina i el de La Muntanyeta de Sant Boi de Llobregat, en les quals es van repartir 750 kg de musclos.

Un moment de la degustació
La musclada al Mercat del Ninot de Barcelona