Paco Casado: “Les Beques Mercabarna són un sistema eficaç de selecció de personal”

Abril 2016

Entrevista a Paco Casado, cap de Recursos Humans de Servifruit Gomab, empresa participant a les Beques Mercabarna.

Com viviu l'experiència d'incorporar nous treballadors mitjançant aquest programa?

En el nostre cas, acollim i preparem el personal com si s'haguessin d'incorporar definitivament en plantilla. Per tant, si finalment els contractem, tenim la certesa que seran efectius en els seus llocs de treball des del primer dia, perquè aquests ajuts ens fan disposar de persones que guanyen rodatge dins de la companyia. Cal dir que la col·laboració de Servifruit amb aquest tipus de projectes forma part de la cultura de l'empresa.

Què en penseu d'aquesta iniciativa?

La nostra valoració és molt positiva, ja que a més del recolzament que rebem durant el període d'activitat, ens permet mantenir una bossa de candidats formats, principalment en els perfils de mosso de magatzem o dependent de fruiteria. De fet, de les dues persones que hem acollit a través de les Beques Mercabarna, una d'elles s'ha incorporat en plantilla després de l'estada de sis mesos.

Quins beneficis aporten les Beques Mercabarna en la gestió de les empreses?

Per a Servifruit representa un sistema eficaç en la selecció de personal, ja que veiem les persones en acció i podem saber com desenvolupen la seva feina.

Paco Casado, cap de Recursos Humans de Servifruit Gomab