Una vintena d’empreses del recinte fan un curs sobre estratègia empresarial
Abril 2016
Mercabarna i Assocome, juntament amb l'IESE, han impulsat una formació on es faciliten les eines de planificació i gestió del creixement en el si de les organitzacions.
Entre els mesos de gener i abril, 21 empreses del polígon alimentari han participat en "Managing Growth", una formació impartida per l'Escola de Negocis IESE, amb professors experts en emprenedoria, innovació, màrqueting o direcció financera. La iniciativa, impulsada per Mercabarna i l'associació d'empresaris del recinte, Assocome, vol donar eines als equips gestors perquè liderin projectes estratègics de creixement dins de les seves companyies.
A través d'una metodologia variada -amb activitats com l'anàlisi de casos concrets, tutories, conferències, col·loquis i tallers-, els 35 alumnes han pogut desenvolupar capacitats com l'autoavaluació estratègica dels projectes i de les oportunitats i la planificació del creixement. D'altra banda, també s'ha volgut incentivar la generació de noves idees i negocis, dos elements imprescindibles per a l'èxit empresarial.