Èxit del repte esportiu i solidari de la Barcelona Magic Line

Abril 2016

Mercabarna va donar fruita per a la caminada del passat 28 de febrer, una acció solidària que organitza l'Obra Social de l'Hospital Sant Joan de Déu des de fa tres anys.

La ciutat de Barcelona i els seus turons van ser una vegada més l'escenari de la Barcelona Magic Line, una gran marxa solidària que sota el lema "Somiant no en tenim prou", va mobilitzar 731 equips integrats per un total de 10.000 persones, 600 voluntaris i 150 empreses i institucions col·laboradores.

Un any més, Mercabarna va voler sumar-se a aquesta autèntica festa de la solidaritat i, a més d'apadrinar la iniciativa a través d'una aportació econòmica, va donar 15.000 peces de fruita per als avituallaments situats al llarg del recorregut. D'altra banda, dos equips de treballadors del recinte van realitzar els circuits de 10 i 30 km respectivament.

Tres anys de solidaritat

Mercabarna col·labora amb aquesta iniciativa des del 2014, any en què l'Obra Social de l’Hospital Sant Joan de Déu va organitzar per primera vegada l'esdeveniment. A l'edició d'enguany s'han superat els 200.000€ recaptats, que es destinaran a projectes socials, terapèutics, de cooperació internacional i de recerca.

L'avituallament de la BLM situat al Tibidabo
Mercabarna va aportar la fruita per a la marxa solidària