Mercabarna guardonada en els Premis a l’Eficàcia en Comunicació Comercial per la campanya ‘Pitahaya’

Novembre 2015

Mercabarna i les agències Smäll i Zenith, amb les quals va dur a terme la realització de la campanya 'Pitahaya', han estat reconegudes amb un dels premis a l'Eficàcia en Comunicació Comercial, que es van entregar el passat 29 d'octubre a Madrid.

Un total de 91 casos es presentaven a aquesta edició dels premis, que organitza la Asociación Española de Anunciantes (AEA), i Mercabarna va ser un dels 34 que va acabar la nit amb un premi a les mans. En concret, va guanyar un dels premis de bronze dins la categoria regional/local on competia amb d'altres 9 nominats com IKEA, Heineken, Grupo Mahou-San Miguel, Grupo Gadisa, PNV, Ebro Foods, CAPSA i el Banc dels Aliments de Madrid.

Aquest guardó suposa un reconeixement a la campanya publicitària que tenia com a eix central el curtmetratge ‘Pitahaya’, dirigit per l'Albert Espinosa i que va ser rodat íntegrament a les instal·lacions de Mercabarna.

Veure el curtmetratge ‘Pitahaya’

Els representants de Zenith recollint el premi en nom de Mercabarna i de Smäll, juntament amb d'altres guardonats