L’AGEM promociona els productes típics de la tardor

Novembre 2015

El Gremi de Majoristes de Fruites i Hortalisses (AGEM) ha posat en marxa la campanya "Els sabors de la tardor". Una iniciativa, que arriba a la segona edició, i que té com a objectiu incentivar el consum de les fruites i les hortalisses típiques d'aquesta època de l'any: carbasses, moniatos, caquis, granades, bolets, entre d'altres. Per això, s'han preparat unes receptes, a càrrec de l'Escola d'Hoteleria i Turisme (CETT), per donar idees als consumidors per gaudir de manera fàcil de tots els sabors que ofereixen aquests productes.

Aquesta campanya compta amb el suport del Gremi de Detallistes de Fruites i Hortalisses de Barcelona i s'impulsa a través dels mercats municipals i d'establiments detallistes de Barcelona i l'àrea metropolitana.

El president del Gremi de Detallistes, T. Mora; la portaveu d’AGEM, E. Cano; el catedràtic en Química Analítica de la Universitat de València, M. de la Guardia; i l’expert en bolets de l’AGEM, J. Serentill, en la presentació de la campanya