Ser innovador té premi

Mercabarna ha creat els premis “Mercabarna Innova”, uns guardons que volen reconèixer la vessant més innovadora de les empreses del polígon alimentari.

Les empreses participants poden presentar un ampli ventall de projectes innovadors, sempre i quan estiguin relacionats amb els aliments frescos. S’admetran iniciatives sobre l’ús de noves tecnologies aplicades al producte fresc, el desenvolupament de nous productes, formats i envasos o amb la seguretat alimentària. També s’acceptaran projectes lligats a temes de sostenibilitat –tant en els processos com en mobilitat–, i a l’impuls de nous models de negoci i nous serveis al client.

Es pot optar als premis “Mercabarna innova” amb projectes ja realitzats i que s’hagin aplicat al mercat entre els anys 2013 i 2015, o bé amb aquelles iniciatives que estan en fase d’idea i encara s’han de desenvolupar.

Un jurat de renom i premis molt interessants

L’encarregat de decidir les empreses guanyadores serà un jurat format per professionals de prestigi dins del sector alimentari com són el conseller delegat de Condis, Enric Ezquerra; el professor d’IESE, Jaume Llopis; el director general d’IRTA, Josep Maria Monfort; la directora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB-UPC) Lourdes Reig; i el director general d’Alimentaria Exhibitions, Toni Valls.

Es reconeixerà a les dues empreses que presentin els millors projectes innovadors amb un premi de 6.000 i 4.000 euros respectivament. L’empresa que resulti guanyadora dins de la categoria de projectes a desenvolupar tindrà com a premi rebre l’assessorament per part de l’escola de negocis IESE per dur a terme la seva iniciativa.

Cartell del premi