Aquest Sant Jordi es fregaran els 7 milions de roses venudes

Els majoristes de Mercabarna preveuen que les comandes d’última hora mantinguin les vendes en gairebé 7 milions de roses, xifra lleugerament inferior a l’any passat.

Mercabarna-flor ha presentat avui les previsions de comercialització de roses per Sant Jordi, en un acte presidit pel regidor d'Empresa, Turisme, Comerç i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona i President de Mercabarna, Agustí Colom, acompanyat pel President de l'Associació d'Empresaris i Majoristes de Mercabarna-flor, Miquel Batlle i el Director General de Mercabarna, Josep Tejedo.

El president de Mercabarna, Agustí Colom, ha afirmat que a Mercabarna-flor s'espera "mantenir les vendes de l'any passat, tot i que es pot produir un lleuger descens, d'aproximadament un 5%". Cal recordar que el 2018 es va arribar a una xifra rècord de comercialització, amb més de 7 milions de roses venudes a tot Catalunya. Colom ha destacat que, "tot i la bona previsió, l'únic punt d'incertesa el genera l'endarreriment en les comandes del sector de la restauració, les empreses que obsequien els treballadors amb una rosa i els estudiants".