La start-up Cuits & Beans guanya el primer premi Innofood pels seus llegums produïts per entitats social

Mercabarna i Barcelona Activa han creat el programa per generar innovació i ocupació al sector alimentari

Avui en el marc del Biz Barcelona, el regidor Turisme, Comerç i Mercats i president de Mercabarna, Agustí Colom, ha lliurat els primers premis Innofood a tres de les cinc start-ups del sector alimentari finalistes.

El primer premi se l'ha endut Cuits & Beans, empresa que ha creat una gamma de llegums frescos i ecològics, amb un format adaptat a les necessitats actuals, i que estan produïts per entitats socials. El segon premi ha estat per a Foods for Tomorow, per la seva proteïna vegetal fàcil de cuinar, nutritiva, deliciosa i molt atractiva visualment; i el tercer premi se l'ha endut Citring Universal, amb una espremedora que redueix en un 80% el temps per fer un suc de taronja.

• Peu de foto: D’esquerra a dreta, Josep Tejedo, director general de Mercabarna; Vytaute Staponkute, guanyadora del primer premi; Agustí Colom, regidor de Turisme, Comerç i Mercats i president de Mercabarna; Marc Coloma, guanyador del segon premi; Montse Basora, directora d’Emprenedoria a Barcelona Activa; i Roc Viñas, guanyador del tercer premi.