Mercabarna-flor preveu que es vendran 6 milions de roses malgrat la festa cau en dissabte

Els preus tendiran a la baixa / La rosa Explorer, resistent i sense espines es presenta com a novetat / Últimes tendències en decoració per Sant Jordi: Roses Naturals

Avui, Mercabarna-flor ha presentat les previsions de vendes de roses per Sant Jordi, en un acte presidit pel regidor d'Ocupació, Empresa i Turisme de l'Ajuntament de Barcelona i President de Mercabarna, Agustí Colom; acompanyat pel president de l'Associació d'Empresaris Majoristes de Mercabarna-flor, Miquel Batlle; el president del Gremi de Floristes de Catalunya, Joan Guillem i el director general de Mercabarna, Josep Tejedo.

Durant l'acte també s'han presentat les noves tendències d'aquest any, les varietats estrella, els diferents orígens de les roses que es comercialitzaran en aquesta Diada i les novetats.

Peus de foto de les imatges adjuntes:

Sant Jordi 2016 (1): Rosa arranjada amb elements naturals seguint la tendència actual

Sant Jordi 2016 (2): Rosa arranjada amb elements reciclats seguint la tendència actual

Sant Jordi 2016 (3): D'esquerra a dreta, el president de l'Associació de Majoristes de la flor, Miquel Batlle i el regidor d'Ocupació, Empresa i Turisme de l'Ajuntament de Barcelona i president de Mercabarna, Agustí Colom, presentant les tendències per Sant Jordi

Sant Jordi 2016 (4): La rosa de la varietat Explorer és una de les novetats d'enguany per Sant Jordi