Mercabarna-flor preveu la venda de 7 milions de roses per Sant Jordi, un 20% més que l’any passat

Del total de roses venudes a Catalunya, Mercabarna-flor en comercialitzarà al voltant d'un terç, és a dir, més 2.300.000 unitats. Es podran comprar roses a partir de quatre euros i el preu s'anirà incrementant en funció de l'ornamentació. Aquest Sant Jordi es comercialitzaran fins a 30 varietats diferents de roses vermelles i les protagonists seran, de nou, les varietats Freedom i Red Naomi.

Descarrega el dossier de premsa

Fotògraf: Toni Bofill

• Foto 1: (d'esquerra a dreta) Diana Sumelzo, responsable de Mercabarna-flor; Jordi Valls, president de Mercabarna; Mercè Pasanau, vicepresidenta del Gremi de Floristes de Catalunya; Miquel Batlle, president de l'Associació Empresarial de Majoristes de Mercabarna-flor (AEM); Silvia Mir, professora de l'escola d'art floral Rosa Valls- Formació; Pablo Vilanova, director general de Mercabarna.
  • Foto 2: (d'esquerra a dreta) Jordi Valls, president de Mercabarna; Miquel Batlle, president de l'Associació Empresarial de Majoristes de Mercabarna-flor (AEM)
  • Foto 3: Arranjament d'un roser amb base de Kokedama, realitzada per l'escola d'art floral Rosa Valls-Formació
  • Foto 4: Arranjament d'una rosa amb embolcalls totalment naturals, realitzada per l'escola d'art floral Rosa Valls-Formació