Mercabarna, guardonada amb el premi Carles Ferrer Salat

Desembre 2020

Foment del Treball distingeix Mercabarna per la seva defensa de valors com la inclusió, la igualtat d'oportunitats i la lluita contra la desigualtat de gènere.

Ahir, 21 de desembre, Foment del Treball va entregar els XIII premis Carles Ferrer Salat, que distingeixen la tasca realitzada per empreses i destacats empresaris i empresàries durant l'últim any o al llarg de la seva trajectòria. Mercabarna va rebre el premi en la categoria d'Igualtat per la seva defensa de valors com la inclusió, la igualtat d'oportunitats i la lluita contra la desigualtat de gènere.

Montserrat Ballarín, presidenta de Mercarbarna, va recollir el reconeixement en un acte institucional que va comptar amb la presència de destacades autoritats com la vicepresidenta quarta del govern d'Espanya i Ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, el vicepresident i president en funcions del Govern de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès o el primer tinent alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, entre d'altres.

Segons va fallar el jurat, Mercabarna S.A. aplica en les seves polítiques de gestió de RRHH pràctiques que fomenten la igualtat de gènere, promouen la conciliació i eviten la discriminació, en el marc d'un entorn segur i saludable.

Altres premiats

Els Premis Carles Ferrer Salat també van premiar Ángel Simón, president d'Agbar, amb la Medalla d'Honor a l'Empresari de l'Any i a Martín Pérez Lombarte, director del Festival Jardins Pedralbes i Festival Mil·lenni, per la seva trajectòria Empresarial. A més, es va reconèixer la Fundació Superacció per la seva tasca de compromís social; Iberboard per la seva forta aposta en innovació; Epson per la seva responsabilitat amb el medi ambient; Frit Ravich per la seva estratègia d'internacionalització i PICVISA com a Pime de l'Any.

La presidenta de Mercabarna, Montserrat Ballarín, va recollir el premi. Foto: Job Vermeulen (web Foment del Treball)