Neix Mercabarna Digital Logistics Marketplace

Octubre 2020

És una plataforma digital que connecta les necessitats de transport de les empreses majoristes i l'oferta de les empreses logístiques, fomentant l'estalvi econòmic, la col·laboració i la sostenibilitat ecològica.

Mercabarna i T-Systems han desenvolupat l'aplicació Digital Logistics Marketplace, que facilita la connexió de les empreses majoristes i logístiques del recinte. Aquesta solució tecnològica s'emmarca en el procés de digitalització de Mercabarna i permet guanyar competitivitat, diferenciar-se de la competència i beneficiar les empreses participants. Fins el moment, s'ha realitzat una prova pilot on han participat 7 empreses majoristes i 6 logístiques.

Com funciona?

1. L'empresa majorista realitza una sol·licitud de transport on informa sobre el que necessita transportar, la destinació i la data.
  2. Les empreses logístiques publiquen les seves ofertes, basades en les rutes que realitzen habitualment.
  3. Les empreses majoristes i logístiques revisen les sol·licituds i ofertes rebudes.
  4. L'empresa majorista escull l'oferta. El CMR s'integra en el flux de l'aplicació, que serveix de garantia del servei contractat.

Quins beneficis aporta?

1. S'agilitza el procés i es guanya competitivitat
  2. S'obre una via comercial addicional per als operadors logístics.
  3. S'optimitzen les rutes de transport: sostenibilitat econòmica i ambiental.
Neix el marketplace logístic de Mercabarna
L'aplicació busca optimitzar el transport de mercaderies