El sector hortofructícola de Mercabarna, present a Fruit Attraction

Octubre 2019

Mercabarna presentarà una ponència sobre el futur mercat bio en el marc del Fòrum Innova.

Del 22 al 24 d'octubre, Mercabarna, l'Associació d'Empresaris Majoristes (AGEM) i Port de Barcelona participaran conjuntament a Fruit Attraction, a Madrid. Des de l'estand, ubicat al pavelló 4 estand 4E05, es destacarà el potencial exportador d'aquest sector, gràcies a la ubicació estratègica del polígon alimentari i l'àmplia oferta de productes i serveis especialitzats que ofereixen les empreses del recinte.

Així mateix, es destacarà l'aposta de Mercabarna per la comercialització de productes ecològics, que té com a punt de partida la construcció del Biomarket. En aquest sentit, dins del Fòrum Innova, Mercabarna oferirà una conferència centrada en el Biomarket, que serà el primer mercat de productes frescos ecològics d'Espanya. Serà el dimecres 23 d'octubre a les 16:30 h.

A més, el dimarts 22 a les 16:00h l’estand acollirà un show smoothies on es prepararan smoothies de fruites i hortalisses fresques i biològiques.

El Mercat Central de Fruites i Hortalisses de Mercabarna