Vine a la degustació popular de cremes de tardor al Mercat del Carmel

Novembre 2018

El dissabte 10 de novembre tindrà lloc el Gran Tast Popular de Tardor, que organitza Mercabarna i els gremis majoristes i detallistes de fruites i hortalisses.

El tast al Mercat del Carmel serà l'acte central d'aquesta campanya, amb què es vol promoure un major coneixement dels fruits més característics de la tardor i els avantatges de consumir productes de temporada. La degustació, que començarà a les 11.30 hores, consistirà en una selecció de quatre cremes tradicionals (de carbassa, castanya, moniato i bolets) elaborades per la cuinera Maria Espín, de les quals s'oferiran més de 500 racions. Paral·lelament, es faran els tallers infantils "Menja't la tardor".

Aquesta iniciativa, que impulsa Mercabarna i els gremis majoristes i detallistes de fruites i hortalisses, es completa amb l'edició de la Guia de Tardor, que inclou informació sobre els productes de temporada i receptes. Les fruiteries dels mercats municipals de Barcelona repartiran 30.000 exemplars entre els seus clients fins a finals de novembre.

Imatge de la campanya