Viu la Cursa Mercabarna amb els companys de feina

Setembre 2018

Els treballadors del recinte podran participar a las modalitats de 5 i 10 km en equips de quatre persones.

La Cursa Mercabarna és un bon moment per gaudir amb els companys d'un moment d'oci, acompanyats de les famílies i els amics. Per això, els treballadors del polígon alimentari poden inscriure's amb equips de quatre persones (masculins, femenins o mixtes) i realitzar les distàncies de 5 i 10 km. Cada integrant rebrà una bossa del corredor i un tiquet per a l'àpat.

Jornada familiar i solidària

Per aquesta edició de la Cursa Mercabarna, s'han tornat a organitzar activitats per als més petits de la casa on destaquen les curses per franges d'edat (és necessari inscriure’s prèviament), el circuit d'habilitats i les proves atlètiques. A més, també es faran tallers per conscienciar contra el malbaratament alimentari i per promoure l'alimentació saludable i el reciclatge.

I després de tanta activitat es farà el tradicional àpat solidari, la recaptació del qual es destinarà a la Fundació Esport Solidari Internacional, que organitzarà un casal de Nadal al barri de la Mina.

Treballadors d'una empresa de Mercabarna, presents a la Cursa
Activitats infantils de la Cursa Mercabarna