Tot a punt per a la Universitat d'Estiu de Mercabarna

Maig 2018

Del 2 al 6 de juliol se celebrarà  la primera edició de la Universitat d'Estiu de Mercabarna, que girarà al voltant de la sostenibilitat a la cadena agroalimentària.

Aquest 2018 Mercabarna fa un important pas endavant en l'impuls de les sinergies entre el món acadèmic i l'empresarial i posa en marxa la Universitat d'Estiu. Aquesta iniciativa, que té vocació de convertir-se en una trobada anual de referència del sector agroalimentari, se centrarà, aquest any, en analitzar com es pot construir una cadena agroalimentària més sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

Aquesta formació, totalment subvencionada per Mercabarna i organitzada amb la col·laboració d'AECOC, s'adreça a estudiants universitaris de quart curs (procedents d'enginyeries tècniques, ciències ambientals, biologia, química i economia) i de màsters. Així mateix, també està oberta a professionals i tècnics d'empreses agroalimentàries, per la qual cosa pot ser d'especial interès per a treballadors de firmes del recinte.

Formació d'alt nivell

Durant la Universitat d'Estiu 2018 es tractaran aspectes relacionats amb el marc legislatiu i les polítiques europees, la innovació tecnològica aplicada a processos, productes i serveis, la gestió eficient de la cadena de subministrament, la seguretat alimentària i la reputació online. El professorat estarà format per docents universitaris, investigadors i professionals en actiu i les dinàmiques de treball combinaran la teoria amb un vessant més pràctic i participatiu, que fomentarà la cooperació en la transferència de coneixement i el networking.

Universitat d'Estiu de Mercabarna