El Banc dels Aliments de Mercabarna obre per vacances

Juliol 2017

Les empreses de Mercabarna podran seguir col·laborant aquest estiu amb el Banc dels Aliments, ja que el magatzem romandrà obert de dilluns a divendres els mesos de juliol (de 9 a 17 hores) i els dilluns, dimecres i divendres de l'agost (de 8 a 13.30 hores). Amb aquesta mesura la direcció de Mercabarna dóna suport a la campanya "La fam no fa vacances", que té per objectiu mobilitzar la ciutadania en la lluita contra la fam.

Dels cursos als menjadors socials

En la línia d'unir esforços per reduir el malbaratament alimentari, des dels Serveis de Formació de Mercabarna s'ha donat carn, peix i d'altres productes elaborats al menjador social Gregal de Barcelona i a la Fundació Busquets. Gràcies a aquestes aportacions, que procedeixen dels cursos de manipulació d'aliments, d'abril a juny s'han pogut servir uns 350 àpats diaris a persones amb pocs recursos econòmics. A més, l'entitat Sense Sostre també ha recollit fruites cada setmana per repartir entre els sense llar de la capital catalana.

Donacions al Banc dels Aliments (2016)

1.300 tones de fruites i hortalisses aportades

50 entitats d'acció social beneficiades